mandag 27. september 2010

Noe muffins

Jeg skal ikke påstå at det har vært en smertefri helg.

Minsten holder på å få tenner, de to øverste er på plass nå er det de nederste det gjelder, noe som både har ført til våken netter (2timer søvn i natt), hyl & skrik og feber i snart en uke! trenger jeg å si mer..

Men på tross så har det vært en koselig helg. Knerten var en stor suksess, vesla og jeg fikk den etterlengtede kakao'en, og vi har bakt muffins

Eplemuffins og sjokolademuffins.

Vesla insisterte, eple var til pappa, så hun burde få sine med sjokolade! Da var det avgjort, for meg var det vinn vinn situasjon, jeg elsker sjokolade like mye som norske epler mmmm

Til eplemuffins brukte jeg oppskriften blogg venninne Anette linket til, himmelsk herlig Ikke bare jeg men hele familien elsket de!
Til sjokolade pisk egg og sukker, sikt og rør forsiktig inn det tørre, til slutt smeltet smør. Også er det rett i ovnen ved 170c i ca 20 min.

Jeg krysser fingre for natten i natt...

post signature

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails