lørdag 16. januar 2010

Da er vi igang

Etter å ha følget litt med en del blogger, er vi i gang, endelig. Jeg har alltid følt meg som en skap-blogger, aldri sikker nok. Men nå, nei nå skal jeg få det til, nå trenger jeg det, akkurat som livets nødvendigheter. Jeg har behov for å kunne samle meg, puste, sette ned farten, og håper at dette blir hva jeg søker. Så får vi se hvordan det går. Skal si jeg er helt grønn, når det gjelder blogging, jeg kommer til å trenge manual for "dummis", så ha litt tålmodighet med meg. Interiør opptar meg mye, og med litt inspirasjon håper jeg å kunne få til og sette igang med noen av mine prosjekter. Jeg bor i en leilighet, som tidligere var 3roms, vi pusset opp og nå har vi et nytt kjøkken og et ekstra barnerom:) Drømmen er selvsagt å få meg et hus en dag, med rom nok til eget hobbyrom. Jeg strikker, syr, reiser, tegner, shopper, baker, drømmer og samtidig er mamma til 2. Det blir ellers også mye av livets små duppe ditter;)
Velkommen på mitt livs reise..

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails