fredag 22. januar 2010

Shopping...

Igår var jeg og shoppet, jeg var ikke aleine, det er alltid gøy når man er 2. Jeg var sammen med ei god venninne
Vi var innom Country Chic borte ved Vibes gate. Jeg elsker slike steder, drømmer meg bort. Men denne gangen hadde jeg en agenda, jeg kjøpte nemlig bokstaver i tre, for rommet til min lille prinsesse:) Ekspeditøren fant ikke den ene bokstaven, men hun lette.. vi var heldige hun fant en:)
Men det som var så synd var at da jeg pakket opp idag så jeg at H'n var ødelagt:( Jeg så det ikke før nå. Minste mann ble nemlig urolig slik at jeg ikke fikk tatt en skikk før nå. Jeg lurer veldig på om jeg skal dra tilbake med den... Hun kunne da gjort meg oppmerksom på dette, det er ikke til å unngå å se at den er ødelagt, jeg synes nå det var dårlig gjort. Skal, skal ikke, skal, skal ikke... Det var den siste hun hadde.

Kos

xxxxx



3 kommentarer:

LillaLykke sa...

Så flott! Tusen takk for hjelpen :)

Anonym sa...

Hei!

Så på bloggen til Lilla Lykke at du nevnte at du hadde skiftet støpsel på noen ting som for eksempel kjøkkenmaskin. Så jeg lurer bare på om det faktisk går HELT FINT? Ting som for eksempel kjøkkenmaskin er nemlig mye billigere om man kjøper det fra utlandet. Da hadde det vært strålende om det faktisk var så enkelt som du sier :)

Safina sa...

Så bra at jeg kunne være til hjelp:)
Ja Alexandra, nå er det et par år siden men da jeg bodde hjemme, kjøpte vi en kjøkken maskin ifra Braun fra Manchester, og det gikk helt fint. Byttett bare ut støpslet, nå er det et par år siden, men skulle tro det fortsatt funket:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails