mandag 18. januar 2010

Lang Dag



For 3mnd siden ble jeg velsignet igjen, og ble mor til lille gutten min Aryan:) Men alt er ikke like enkelt her i livet. Uten å gå for mye i detaljer, han er syk.
Dette medfører alt fra blodprøver, haste besøk til sykehus, våken netter... Idag har vært en slik dag, en lang dag. Jeg prøver å ta en dag av gangen, men før eller seinere innhenter hverdagen meg. Jeg prøver å fokusere på det positive i hverdagen. Life goes on... ikke sant.
Unga er nå godt i seng, og jeg har tid for meg selv. Tv'n er på, Criminal Minds Tv2. Jeg sitter her med en god kopp grønn te, og marsipan, jeg elsker julemarsipan. Teen er fra Kina, som jeg fikk av venninne av meg. Snart skal jeg i seng, håper jeg får meg litt søvn.
Vi skulle til Ikea idag, kjøpe litt stoff. Men endte med å tilbringe dagen med familien. Skal se å ta meg en tur dit imorgen.
Og så har jeg lyst til å pusse opp rommet mitt først og fremst. Har sett noen enkle og fine nattbord der. Jeg vil male rommet mitt også, har fortiden lagt min elsk på Jotun Sens, 8087 Vårluft, fra barneroms serien. Jeg simpelthen må ha den.
God natt for nå folkens..

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails