torsdag 28. januar 2010

To Do



Jeg tenkte jeg skulle begynne på min To Do liste. Jeg har mange planer, må få de ned på papiret, nemlig som å få orden på soverommet mitt, bytte og friske opp litt på innredningen i stuen, gjøre ferdig rommet til min lille prinsesse, og sette igang med badet.


Badet blir et stort prosjekt, der blir det total renovering, jeg veit ikke en gang hvor gammelt badet vårt er, og så fant vi ut for litt siden at vi har vannskader!! Ikke noe hyggelig, men sånn er det nå. Regner med å få spart nok og satt igang til sommeren
Badet vårt er litt spesielt, det er avlangt som en rektangel, og bredden er 140+ -, og jeg må ha badekar, det vi har nå er greit, men det blir vanskelig å skaffe et nytt, standard målene ligger gjerne på 160+ -, jeg elsker badekar med løveføtter
Jeg har egentlig ikke noe spesiell stil, men en kombinasjon av flere som faller i smak hos meg.
Vi pusset opp kjøkkenet ifjord, har nå en åpenløsning og et ekstra soverom:) Har litt småtteri igjen, men alt til sin tid.


Alt i stuen er enten fra da vi pusset opp kjøkkenet eller fra den gang vi kjøpte leiligheten for 5 år siden. Siden det er åpen løsning, føler jeg at det ikke samsvarer, det burde være en flyt mellom disse to sonene. Har derfor lyst til å bytte ut gardiner, pledd, og puter.

Men først soverommet mitt:) Har allerede bestemt meg for fargen jeg vil ha, nå er det bare å få satt igang. Regner med å få begynt å male om ikke så lenge, gleder meg:) er like spent som en lita jent unge....;)
God natt for nå!
Kos

xxxxx

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails