mandag 8. mars 2010

8 mars

Vel mine damer, gratulerer med dagen! Håper alle og en hver av dere, har hatt en utrolig fin dag
Jeg for min del har tilbrakt den sammen med de jeg er glad i
Jeg mener livet er for kort til å tenke for mye på om og men eller hvis.
Livet bør nytes i fulle åndedrag, ikke alltid like lett som sagt, men vi prøver
På Grunerløkka her i Oslo finnes det Cocoa bar. Jeg simpelten elsker stedet, atmosfæren, interiøret, tapetet, det er ikke stort men koselig og intimt.
Absolutt alt faller i smak, inkl cocoa deres

Bildene var ikke altfor store eller bra, klarte ikke å laste de ned i større format, men flere bilder er mulig å se her, stedet er nemlig lagt ut for salg på finn.no.
Håper stedet beholder sin sjarm selv etter at det har blitt solgt.
God kveld..
post signature

1 kommentar:

L sa...

Takk for gjild kommentar:-) Når våren kommer mer skal jeg forhåpentligvis prøve å pusse kjøkkenbordet + stolene:-)

Er alltid gøy å finn ett sted man trives, men kjedelig hvis det blir solgt og ikke like koselig. Men pleier vel ikke å bli store forandringer.
Kikka på finn, så ut som en koselig plass, med kaker og alt mulig godt!
Ha en fin tirsdag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails