tirsdag 9. mars 2010

Lysere tider

Det har virkelig begynt å gå mot lysere tider:) Var hos fysio med minsten, slappet så av hjemme. Men været fristet, og det endte med at vi gikk for en trilletur. Været var nydelig kort sagt. Planen var å få tatt noen bilder langs Akers elva, men som vanlig glemte jeg kameraet mitt hjemme. Men turen var like givende for det.
Fikk også handlet litt, min yngste søster kommer imorgen med venninne ved lunsj tider, planen er å lage lasange mmmmm nami nam..
Med gresk salat til. Husker jeg så blir det noen bilder å se imorgen.
Siden jeg er muslim, spiser vi halal, det innebærer at dyret må slaktes på en bestemt måte.
Og dette gjør at jeg handler hos slakteren, det er ikke store forskjeller, men slik er det nå.
Jeg fikk tatt en tur innom leke butikken Sprell, så noen veldig fine puter fra house doctor, de var stilige, og for 99 kr, ikke lenge til de er å se i vesla sitt rom.
For litt siden kjøpte jeg denne kjønnheten fra Aya Naya...

Før jeg glemmer det, på jernia er det tilbud på stavmikser fra bosch ut uken. Ikke store greier men jeg trengte stavmikser og 99kr det var billig. Jeg har kjøkkenmaskin, men med denne går det fort å mose og ikke mye oppvask heller.

Te & Ghost Whisperer..

post signature

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails