søndag 7. mars 2010

Barnas skidag Frognerparken


Idag var vi i Frogner parken, i anledning barnas skidag. Vi koste oss. Det var godt oppmøte og god stemning:) Det er første gang vi var med på skidagen, men det ser ut som det blir en gjenganger her i hjemmet.
Jeg har et helt spesielt forhold til parken, har praktisk talt vokst opp der. Mamma pappa tok oss med dit til stadighet, om det var for å leke, sykle, svømme, piknik eller gåtur, parken var aldri langt unna.
Og når man først er der uansett vær, så må man få med seg bilder av parken, spesielt av sinnataggen.
Jeg har en del favoritter i parken, og denne damen er blant de


Jeg husker somre da vi var yngre, at det var vanlig at folk badet i den store fontenen, men nå til dags har jeg aldri sett noen gjøre det, alle drar til bassenget. Jeg vet ikke helt om jeg synes det er bra eller dårlig...
Jeg husker vi gjorde det.

Får vi besøk av gjester slektninger eller venner fra utlandet, er parken et must, ikke alle blir like begeistret, med tanke på alle "nudister" der.. hehehe
Sommer eller vinter, parken en fin, og absolutt en skatt å ta vare på.
Min favoritt

post  signature

1 kommentar:

Love Peace Pionies sa...

høres ut som en kos dag. heldig dere som bor nær den parken!
god kveld
klem K

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails