lørdag 6. mars 2010

Det har vært til tider en travel uke, med mange baller i lufta.

Igår hadde vi ordentlig fredags kos med hjemmelaget pizza, venninner og min søster på besøk. Vi la unga til å sove og satt og skravlet til langt ut på natt:)

Idag begynte dagen med vafler, noe som min kjære står for hver helgVåkner alltid til deilig duft av vafler i helgene mmmmm

Jeg elsker nystekte vafler med jordbærsyltetøy og brunost, noe av et beste jeg veit

Vi var på visning idag, har ingen planer om å kjøpe riktig ennå, men det er alltid artig å se hva som er der ute. Pluss sånn i tilfellet man skulle bli forelsket og bestemme seg for å kjøpe. Dette var et hus nær mamma og pappa og i en prisklasse vi kunne ha råd til, total oppussing objekt. Men den falt ikke riktig i smak hos oss.

Disse måtte jeg bare ha, en te elsker som meg. De er så utrolig søte, vesla skulle absolutt ha kamille te. Den rosa er visst hennes nå og den blå til lille bror:) De er fra PENTIK, glassmagasinet.

Jeg har igjen en travel uke som venter, får se hvor mye krefter jeg har igjen. Nå skal jeg kose meg med te og Supernatural, sjokoladen ble revd vekk igår kveld

Ha en god helg og fantastisk uke, om vi snakkes eller ei..

post signature

1 kommentar:

LillaLykke sa...

Ja, det var min tredje gang i Paris, og jeg gleder meg allerede til neste gang :)

Stilig kopp og te-tilbehør! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails