tirsdag 16. februar 2010

Akkurat nå føler jeg meg vel, unnet meg litt luksus igår kjønner dere;)
Jeg fikk lurt til meg både Voks og Massasje. Begynte med at jeg traff min søster og ei god venninne til kaffe kos, og endte med å bli med de til Afrodite klinikken på Torshov, gull gutten sovnet, heldige megDet føles utrolig godt.
Disse klypene har jeg på kjøleskapet. Fikk kjøpt de på badebutikken nede i sentrum, etter å ha sett de hjemme hos ei venninne. Syntes det var en utrolig god idé. Med disse kan jeg ha flere ting/ark hengende samtidig på kjøleskapet uten at det blir for tykt.
Nå blir det en episode med Ghost Whisperer for meg og en god kopp grønnte og kanskje litt sjokolade.
Ha en god kveld du også

Kos

xxxxx

1 kommentar:

Dronning Maud sa...

Det er svært viktig å unne seg litt luksus:)ha en god kveld:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails