onsdag 17. februar 2010

Happy shappy

Jeg er så Happy!! hipp hipp hurra for meg:) Jeg har fått en følger, og det er ingen andre enn selveste Fru Fly
Jeg elsker bloggen hennes, all den kreativiteten og inspirasjonen det er å hente. Tenk at en som henne følger med på min blogg, lille meg. For mange er det sikkert vanlig å få følger, men for meg er dette min første, det er Stort.
Så ja jeg er utrolig Happy shappy
For en stund tilbake strikket jeg lue til min Lille Frøken, i beige, det første hun sa spørrende var, mamma hvorfor er den ikke rosa? denne måtte jo det.. og hun var oppriktig lei seg, og ikke ville hun gå med den. Jeg var innom den lokale garn butikken og kjøpte rosa bånd idag, tenker jeg får friste henne med den. Den ble da fin med en rosa sløyfe. Oppskriften fant jeg på DROPS Design.
God kveld
Kos

xxxxx

2 kommentarer:

Anette Willemine sa...

Heisan! Tusen takk for søt hilsen på bloggen min. Det er morsomt å se nye blogger poppe opp.

Er det noe du lurer på som ny blogger - bare spør! Det finnes mange hjelpsomme jenter her inne. :)
Nye eller etablerte bloggere - vi har alle spørsmål.

Så nydelig den luen ble med rosa bånd! Nå tenker jeg frøkna ble glad!

Ønsker deg en deilig torsdagskveld!

Hilsen
Anette Willemine

L sa...

Hei, så søt en lue. Jeg er temlig fersk på strikking, men skal ta en titt på den oppskriften der:-) Lua var også veldig søt med rosa sløyfebånd.
Gratulerer med følger:-)
Kjempe fin blogg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails