mandag 8. februar 2010

Tripp Trapp

Endelig! Nå har jeg lett etter en tripptrapp stol fra stokke lenge, uten hell. Alltid så klarer noen å ta de fra under nesa på meg. Igår tok jeg igjen turen innom finn.no, og der var det en tripptrapp for 500. Jeg ringte og det var første mann til mølla prinsippet som gjaldt. Jeg sendte mannenn i huset med en gang kl 11 på kvelden, vel verdt det. Nå er jeg den stolte eier av en tripptrapp må jeg si:) Stolen er veldig pent brukt, med bøyle og rem:) det er bare ++ Jeg vurderer om jeg skal male den blå... jeg venter litt.Jeg var innom en ny konsept butikk LUSH, de selger alt innenn såpe, oljer, bade salt og alt som hører til. Deilige dufter. Jeg kjøpte med meg et stykke med olje.. med lavendel, jasmine, sandeltre, det løser seg opp i badevann. Gleder meg til et bad
Med et barn på 4mnd blir det masse våken netter, ammetåke og alt som hører til, da er det deilig å ta seg slike friheter. Har begynt å merke det godt rundt øynene også. Har lest mye pent om øyengelen fra MATIS, den skal visst være god. Det ble en ordentlig shopping runde på meg.
Kos

xxxxx

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails