onsdag 10. februar 2010

Mors dag gave

Til helgen er det Mors dag, og utrolig nok er det samme dag som Valentines day, Alle ♥rs dag. Da blir det dobbelt opp med feiring yiiiipppiiiii... hehehe nok en utfordring for våre kjære;)Jeg var og trillet idag med minste mann og kom over denne utrolig hjemme søte koppen. Jeg måtte bare ha den, og slik ble det til at jeg kjøpte Mors dag gave til min kjære mamma Gleder meg til å gi den bort, tross alt får jeg anledning til å låne den når jeg er på besøk (heldige meg!).Ser ut som min lille prinsesse blir hjemme imorgen, hun holder på bli forskjølet. På fredag er det karneval i barnehagen, håper hun er iform til da, eller så blir hun så lei seg:( Vi får vel bare krysse fingrene..

Kos

xxxxx

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails